středa 6. srpna 2014

Jde to! Ale dře to...

Dobré ráno!
Musím se Vám pochlubit. Sice mě postihli nehezké zdravotní problémy, konkrétně zánět střev-tipuji, že to mám ze studených nápojů. Ale?!!! Ale hubnu! Od dubna, co jsem se na sebe začala soustředit, přestože jsem měla ještě z 85% před zbývajícími maturitními zkouškami..mám cca 2,8kg  nebo 3kg pryč. Jím stejně. Jím pečivo, sladké, zmrzliny. Jen se každý den pohybuji. Denně chodím min. 4km. Sem tam jedu 21km na kole. A nebo nic nedělám, válím se, nebo sedím v hospůdkách a kavárnách. Jelikož si fotím "before-after", tak můžu už trochu vidět, že mi mizí bříško. A nejenom na fotografiích, které ke všemu podle nejsou úplně přesné. Ale vidím to na sobě i v zrcadle. Vždy jsem měla vypouklé bříško, které bylo pomalu víc "přede mnou", než moje prsa. (sranda) Teď stojím a bříško je plošší, nemusím jej zatahovat a vůbec myslet na to. Krása. Musím zaklepat na dřevo, ať to tak jde i nadále. Protože chci těch 12kg ze střední dát pryč, ale prozatím mi postačí, když se dopracuji na 65kg. Nyní vážím ku dnešnímu ránu z předešlých 71,2kg aktuální hmotnost 68,4kg. Je lepší když to jde pomalu. Jasně, člověk by chtěl zázraky ihned, ale chce to čas ať se tělo vzpamatuje. 4 roky nic nedělání, instantních polévek, xx kg pečiva, minerálek, sladkostí na nervy-které stejně nepomohly. Takže asi tak. Pomalu, než mít "jojo efekt", který jsem už kdysi zažila. A na závěr ať už moc nekecám, protože jsem snad ten nejukecanější a nejsdílnější člověk, zanechám vám tu pár "thinspo"? Říká se tomu ještě tak? No...prostě inspirace. :) Mějte se krásně.







Žádné komentáře:

Okomentovat